tirsdag

Nye og gamle cravings

ASOS ruched front oversized top 175 kr

Til de af jer, der ikke fik fingrene i den skønne COS-top med draperinger, har ASOS nu lavet deres version (eller rettere, de har lavet en kopi!) som umiddelbart ser ret fin ud. Den fås i grå og pink, og lige nu sidder jeg og forsøger at overbevise mig selv om, at jeg egentlig slet ikke gider at have den.. Og jeg gider da slet heller ikke at have de to armbånd fra Oasis, som ellers bare lige er dem, jeg har ledt efter... Har bare haft så mange problemer med ASOS tidligere ift. deres levering, men måske man skulle give dem en chance igen? Synes dog det er totalt forvirrende at størrelsen på blusen går fra UK size 6 - 20 (!). Det siger måske noget om at man ikke lige kan regne med at en 8`er er en small osv... Det værste ved netshopping er altså, at selvom man selvfølgelig kan bytte, så er det bare noget bøvl og supertræls at det skal tage så lang tid...
EDIT: Ved ikke hvad der skete, men på mystisk vis havnede den grå top, de to armbånd og Carvela støvlerne i en indkøbskurv og er nu på vej til mig....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar