tirsdag

Om lån og dårlig samvittighed


Jamen Alison, det er jo min trøje du har på der! Nå nej, det var jo den trøje, jeg engang lånte ud til en veninde, og på mystiske vis ALDRIG fik igen! Hvornår ændrede begrebet "at låne noget"sig egentlig fra at låne noget og derefter aflevere det tilbage,(vel ligesom indbegrebet af et lån) og så til at låne noget og bare beholde det!! Synes det er sket en del gange for mig. Især ift. cd`er og film. Men hov! Har egentlig selv dårlig samvittighed over, at jeg aldrig fik afleveret den der Herman Hesse bog "Steppeulven" tilbage til dig, Søren... Og du sagde jo endda til mig, at du skulle have den tilbage - ja, du nærmest indskærpede det, og alligevel glemte jeg det... Og du der ex-veninde - du ved hvem du er, jeg håber også at du har dårlig samvittighed, giv mig min sort/hvide sweater tilbage, så jeg kan se lige så sej ud som Allison!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar