mandag

Ostwald Helgason love!

Photobucket
Photobucket


ASOS samarbejder ligesom Topshop jævnligt med både etablerede designere og nye, friske up-and-coming ones. Jeg faldt over dette islandsk/tyske designerteam, som åbenbart har lavet mine nye leggins.... Ihvertfald nogen jeg godt kunne tænke mig. Mønstret minder mig om tidligere tiders Vibskov, og hvor ville de bare være fede til en oversize sort trøje.... Den sorte kjole med mønstret foran er nu heller ikke helt tosset. Troede ellers jeg udelukkende havde en "sort" periode, men min mønstermani her beviser heldigvist det modsatte! Priserne er desuden til at komme i nærheden af, idet delene fås for en 5-600 kr. Tjek desuden de andre designere, som også samarbejder med ASOS denne sæson. Danske Louise Amstrup er b.la. værd at nævne for hendes skulpturelle og luksuriøse designs, hvor hun især har leget med farvekombinationen af orange og grå. Smukt. Find kollektionerne her .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar