mandag

Shoe love

Photobucket

Jeg gad nok vide hvor min pludselige interesse for gummi - og træsåler kom fra. Da Topshop som nogen af de første highstreet kæder lancerede skoen, som pigen på billedet bærer, var jeg meget skeptisk og alligevel underligt fascineret. Skeptisk, fordi jeg ikke umiddelbart brød mig om gummi-hælen og fascineret, fordi jeg alligevel godt kunne se dem for mig med leggins og oversize trøjer, som jeg jo elsker. Nu fortryder jeg, at jeg ikke bestilte dem i sin tid. De ser bare så behagelige ud, og så ville den beige-farvede sål, være en kærkommen afveksling ift. farven på mine sko, der nærmest alle er sorte. Og jo, så føjede det selvfølgelig også til fascinationen, da jeg så at Pagik havde investeret i et par, som hun flasher så fint her. Nogen gange får man meget mere lyst til et par sko, når man ser dem irl... Især når det er en anden blogger, som man i forvejen synes har fin stil. Det er egentlig utroligt, hvor nemt man er til falds for alle de fine ting, som de andre bloggere viser. Det kunne hurtigt blive en dyr omgang, hvis man vel og mærke havde ubegrænsede midler til rådighed... Her er der nogle alternativer, hvis man ligesom jeg var for sent ude. Desværre ikke i samme prisklasse som Topshops og derudover har Matiko skoen træhæl og ikke gummisål, men ellers ligner den nu meget godt!

Find de brune Whyred sko her. De koster 2500,-
Find de lange sorte støvler fra Topshop her til ca. 900,-
& find de Topshop-lignende Matiko lace ups her til ca. 1500,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar