onsdag

160909

Photobucket
Jeg håber, I gider se mine "dagens", også selvom det jo selvfølgelig ikke kan være nyt tøj, jeg viser hver gang. Jeg nyder dog selv meget at se andres outfits, so here goes... I dag har jeg været til forelæsning, og er nu hjemme med den mindste, der tidligere på dagen fik sig noget af en griner over sin distræte mor. Da jeg havde hentet ham fra vuggestuen, skulle vi ind i lejligheden, og jeg ledte febrilsk efter mine nøgler. Altså febrilsk på den måde, at jeg allerede stod og overvejede om jeg havde lagt dem i bussen, kantinen, forelæsningslokalet eller tabt dem, og at en låsesmed nok var eneste udvej, eftersom J. ikke er hjemme i dag. Drengen, som vel og mærke kun lige er lidt mere end 2 1/2 år siger så superstolt, mens han peger på døren "Dar ar dine nøjler moar" og griner. Og ja, de sidder så i nøglehullet, og jeg ved stadig ikke, om de har siddet der siden i morges, eller om jeg her i eftermiddags har taget dem op af tasken og sat dem i nøglehullet for derefter at gå i panik over, hvor de mon var. Hvor dum kan man da lige være??? Senere, mens jeg stod og lavede mad, gik ungen rundt og snakkede med sig selv og gentog mange gange "Altsa moar, hvor ar dine nøgler - dar ar dine nøgler!" mens han grinede frækt, som om han havde fortalt dagens joke. Jeg er nu officielt til grin overfor en 2. årig....

2 kommentarer:

  1. Haha hvor er han sød :-D

    Og så elsker jeg at du flasher stort set hver dag - keep it up!

    SvarSlet
  2. Ja, hulens sød og åbenbart allerede lidt af en komiker.... Og ift. "dagens" - jeps, jeg prøver at flashe så tit som muligt, undtagen dog de dage hvor jeg enten ligner en posedame eller ikke er kommet ud af nattøjet (læs: søndag...). Men i lige måde, jeg synes det er fedt, at du er begyndt at vise dine outfits, så det vil jeg bestemt også gerne se mere af :-)

    SvarSlet