torsdag

Seneste køb


Denne her nederdel har egentligt været i butikken i lang tid, bare ikke i min størrelse, hvilket den så på heldigste vis var i dag! Den er virkelig behagelig at have på og bæltet kan tages af, eller erstattes med et andet, og man kan bruge bæltet separat til f.eks en alm. oversized t-shirt. Guldfarven i bæltet vil være rigtig fin til min mørkeblå Bibi Chemnitz t-shirt. Føler lidt, at jeg har gjort to køb i eet med den her. Nå ja, og jeg finansierede den ved at returnere nogle andre køb. Jeg kan godt forstå, hvis I er i tvivl om, hvor mange af mine "seneste køb" jeg egentlig beholder, og jeg vil nok gætte på at ca. halvdelen af mine køb ender med at blive byttet til noget andet, eller returneret for penge. Er ret tilfreds med at der er noget, der hedder bytteret, for på den måde kan man i fred og ro vurdere, om det virkelig er noget for en og ikke bare et øjebliks fascination. OG på den måde er der ikke andre, der i mellemtiden er løbet med byttet! Har kvinder monstro et jagtinstinkt, der træder i kraft, når de køber tøj, sko og tasker?
Kunne det ikke bare være pissemorsomt, hvis man måtte låne Peter Lund Madsens hjerne bare én dag og stille ham de her spørgsmål om, hvorvidt kvinders shoppelyst er neurologisk betinget? Hvis det er tilfældet, er vi fandme lovligt undskyldt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar