onsdag

R-Ø-D-T!



(Credits: Billeder af Olsen søstrene fundet på Style.com, kjolerne findes på ASOS.com)
Jeg tror og håber, at den røde farve igen vinder indpas, synes simpelthen at røde kjoler er noget af det flotteste, men ved ikke helt, om jeg personligt ville iføre mig sådan en. Det kræver lidt mod, da man vækker opsigt og det med god grund åbenbart. (Pop)forskning har dokumenteret at mænd tiltrækkes af kvinder i rødt, og at de har en tendens til både at bruge flere penge og mere tid på kvinden i rødt, fremfor kvinden i f.eks blåt. Det er nu ikke min grund til at skulle gå i rødt, men har savnet farven i noget tid, og det gik netop op for mig, at jeg nærmest ikke har noget rødt i hele min ellers omfangsrige garderobe. Farven har været dømt ude for mit vedkommende i mange år, men nu tror jeg, at jeg er klar igen... Især, når jeg ser hvordan de to fashiontwins bærer farven. Nydeligt. Iøvrigt synes jeg, at den røde farve går godt til hele rock-chick bølgen, der med sine sorte, grå og hvide toner godt kunne trænge til lidt pep af de røde nuancer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar