onsdag

TIL SALG!


DESVÆRRE!
Kan jeg ikke passe de her ellers skønne bassedrenge og sælger dem derfor. Jeg er en str. 37, og de passer fint i længden, men er ligesom lidt for smalle for min fod, hvilket jeg først kunne mærke efter at de havde været på en hel eftermiddag. De er nærmest som nye. Hælhøjde 12 cm men pga. plateauet i skoen går man reelt kun på 9 cm. De er nemme at gå i. Skoene er så vidt jeg ved udsolgte på Shopbop og kan ikke købes i DK. Læg en kommentar, hvis du er interesseret. De er desuden til salg på trendsales og indlægget her slettes, når de er solgt! Det med småt... Nypris 1.000 kr, mindstepris 800 plus porto som køber betaler.

2 kommentarer:

  1. øv hvorfor har jeg for store fødder!!

    SvarSlet
  2. Ja, det samme siger jeg. Jeg har åbenbart lidt hobbit-fødder, de er simpelthen for smalle for min fede fod..ØV! Det værste er at jeg ikke "Må" købe nogen andre, før de her er solgt, det tillader min skrantende økonomi simpelthen ikke! ØV igen!

    SvarSlet