onsdag

Uhm...velour...

Photobucket

Det ser ud som om, at jeg pt. lider under hele to manier; leopard og velour, og hvor er der bare efterhånden mange fine velour muligheder derude! Selv har jeg 2 velourkjoler og 2 par leggins og jeg kunne godt tænke mig en af disse her fra Topshop også. De koster omkring 35 £, så de er prismæssigt til at komme i nærheden af. Skulle det være (og det skal det jo ikke lige nu - SHOPPESTOP!), skulle det nok være...Hmmm... Den sorte med blonderne... Eller måske den lilla... Godt, jeg jo egentlig ikke behøver at vælge - jeg skal jo ikke have nogen af dem! Vil få læst lidt pensum, drukket noget kaffe og vender så nok tilbage igen. Er man mon blevet lidt små afhængig af sin blog?

2 kommentarer:

  1. Du skal da ha' en velour leopard-print kjole ;) Hmm, mon det overhovedet findes?

    SvarSlet
  2. Oh yeah, hvorfor søren er der ikke lavet sådan en???? Hvem der bare kunne sy noget selv...;-D

    SvarSlet