fredag

021009

Photobucket
Jeg knuselsker simpelthen denne her skjorte, som jeg købte sidste efterår hos BikBok. Den er lun, tyk, blød og bare super dejlig, når det bliver lidt koldt og så kan den åbnes hele vejen ned. Ved ikke hvorfor men der er jo sindssygt mange gode skovmandsdrenge rundt omkring, men mange af dem kan kun knappes halvt ned. Jeg vil have en der kan knappes helt op, da det giver flere muligheder med f.eks en kjole indenunder osv. Og... ja så endte jeg sgu alligevel med at smide et par hundrede efter de der H&M wedges, som jeg ellers tidligere har disset for dårlig kvalitet. Ja, ja, men altså der var jo rabatkoder osv. og så gør det måske ikke meget at de kun holder en sæson.... Er ellers ikke generelt vild med at investere i "brug og smid væk"-ting, men lige her kunne jeg ikke stå for dem, da de har den perfekte højde til hverdag og så til den pris!

I dag har jeg fået afleveret projekttema, ordnet mails, gjort rent og ryddet op, så nu må jeg godt slappe lidt mere af et par timer, før det går løs med at hente 3 x børn, lave mad til dem, filmaften og weekenden generelt som igen fyldes med familiebesøg. Til de af jer der endnu ikke har børn, skal I vide at lige så snart der er små bebser i hjemmet, jamen så er der bare ikke grænser for, hvor meget ens familie vil se en! Det er jo dejligt, men forventningerne kan også indimellem være lidt større, end man lige kan honorere. I vores familie kan et familiebesøg sydpå snildt udvikle sig til flere dage med overnatning og hele skidtet. Samtidigt er det jo superdejligt at have en familie som faktisk gerne vil se en, så det skal ikke lyde som om at jeg klager.... Kan ikke helt finde ud af om jeg skal ned og træne eller om jeg muligvis skulle kigge ind i den der nye Gina T. butik, som åbnede i går. Godt, jeg ikke tog derned i går, køen af kvinder med dankortet brændende i lommen var åbenbart meterlang og sådan noget stresser mig enormt, hvilket også er grunden til at jeg aldrig går på udsalg. Jeg føler mig lidt som et jaget dyr!
Kan I have en rigtig god weekend!

2 kommentarer:

  1. Uhii hvor ser du fin ud!! Jeg får helt lyst til en skovmandsskjorte.

    _0-0_ Delance

    SvarSlet
  2. Tak;-D ELSKER store skjorter, det er noget af det bedste vi kvinder har "lånt" fra mændene!

    SvarSlet