lørdag

Say Mo-skii-no!

Photobucket
I går kom den Moschino taske, som jeg købte over ebay i sidste uge og hvor er jeg bare glad for den. Den var en anelse mindre end jeg regnede med, men det gør bestemt ikke noget, da jeg egentlig har en større taske også i brunt læder. Den her er perfekt til pung, mobil og nøgler, lige hvad man har brug for. BTW tror jeg i øvrigt at den er "ægte". Fik et tip om at der skal stå "redwall" bag på bogstaverne og det gør der også. Dens tilstand/alder taget i betragtning er den måske også fra før (?) kopi-industrien begyndte. På et eller andet plan er det også fløjtende ligegyldigt om den er ægte eller ej. Det er ihvertfald ægte læder og jeg synes den er super fin!

I går havnede jeg nede i byen, hvilket jeg er ret godt tilfreds med at jeg gjorde, da jeg fik gjort et fint køb, som jeg har ventet noget tid på nu. Mere om det senere. Kom dog ved en "fejltagelse" også til at gå i Gina T. - hvilket jeg fortrød bitterligt. Selvom det var på 2. dagen af åbningen, var der stadig SINDSSYGT mange piger. Og få drenge. Sidstnævnte med frygten lysende ud af deres øjne... De mange mennesker og den megen skubben og masen gav mig øjeblikkelige svedeture, og da jeg var tæt på kassen, tror jeg desværre jeg kom til at gå foran nogen andre - sorry, det var flugt-instinktet der slog ind!

Jeg fik tiltusket mig en af de der nærmest Gina T -signatur-cheap-sweatre i grå, samt et par cool 80`er øreringe. Viser det stille og roligt hen ad vejen, så I ikke bliver spammet med "seneste køb" på én gang. Især også fordi jeg nu har brugt shoppebudgettet for denne her måned (læs: nærmest alle mine egne "lommepenge".

5 kommentarer:

  1. hvor er den fin. Jeg har også lige modtaget min Moschino-taske og den er også bare super fin. Min er dog større end jeg havdre forventet, men alligevel perfekt i størrelse ;)

    SvarSlet
  2. Tak, er også glad for den. Flasher du også din?

    SvarSlet
  3. ja den er flashet på min blog i dag ;)

    SvarSlet
  4. Det er da også synd for ganske uskyldige drenge at de skal hives med ind i det inferno af piger og tøj! Gad vide hvordan det kommer til at se ud når Monki og Weekday åbner..

    SvarSlet
  5. Lasse: Ja, min kæreste var ihvertfald aldrig nogensinde gået med ind på frivillig basis! Glæder mig i øvrigt også en hel del mere til åbningen af Monki og Weekday! Er det egentlig rigtigt at det er H&M koncernen, der ejer begge de butikker?

    Camilla: tager et kig:-)

    SvarSlet