søndag

Thelma is here!

Photobucket Jeg har nu i laaang tid været skrevet op til de her basser hos DNA i Århus, men fandt dem pludselig og meget overraskende hos Skoringen i Århus i fredags. Selvfølgelig købte jeg dem, især fordi jeg nu har ventet så længe og så må jeg jo bare ringe til DNA og annullere min bestilling der. Desuden er det vel underligt at nogen butikker i både DK og Sverige HAR modtaget dem, mens andre øjensynligt ikke har endnu...? Så desuden at Dope havde lavet en næsten nøjagtig kopi, som ekspedienten insisterede på at man ikke ville kunne skelne fra Vagabonds model. Åh jo, det tror jeg nu nok at man kunne. Havde desværre ikke kameraet med, men Dopes variant var ikke i læder, og derudover var den mere stiv i materialet og grålig i udseendet. Et klart rip off og turn off og jeg vil ikke umiddelbart anbefale dem. Synes ikke de var pæne.

Elsker til gengæld min Thelma her, og er sikker på at jeg kommer til at bo i dem hele efteråret/vinteren og vil klart anbefale dem til andre kilehæls-fanatikere! De er fantastiske at gå i, sålen er skridsikker (et klart plus om vinteren) og desuden lydløs. Derudover er de bløde i skindet, og der er plads til selv sådan nogen hobbit-fødder som undertegnede er så heldig at være udstyret med...

Prøv dem, prøv dem!

7 kommentarer:

  1. Jeg har ikke hørt fra DNA endnu, så vil da klart kigge efter dem hos skoringen imorgen. Jeg SKAL ha' dem.

    SvarSlet
  2. Og hvor er de labre til dig!

    SvarSlet
  3. Tak:-) Ja, håber også at du får fat i dem, der er garanteret nogen tilbage i dag, tror ikke folk først og fremmest kigger efter dem i Skoringen...

    SvarSlet
  4. uh jaa de er så lækre, har også lige købt et par :D Tror også de bliver gode i det danske regn/blæse vejr <3

    SvarSlet
  5. Det tror jeg også, men alt må ligesom stå sin prøve i det her shitty danske vejr...Men ja, håber de kan holde til sne, slud, salt på vejene og regn...

    SvarSlet
  6. Hold da op, de klæder dig godt!
    Håber du har fundet din vinterstøvle for i år :-)

    /Chau

    SvarSlet
  7. Tak og jo, det har jeg! Tænk engang at de er skridssikre, det havde jeg da aldrig overvejet som et must for en vinterstøvle, men det er egentlig ikke en dårlig ting i glat vejr!

    SvarSlet