mandag

Derma - minus luksus plus effekt

Jeg ville elske at fylde mit badeværelse med lækre produkter fra Jurlique, Clinique, Origins, Organic Pharmacy eller Dermalogica... Uhm, uhm, uhm... Desværre er det pt. alt for dyrt for mig og mit SU-budget. Jeg har derfor i stedet for kastet min kærlighed på Derma-mærket, som er parabene/parfume/farvestof- frit og derudover har det nordiske miljømærke samt Astma-allergi forbundets mærke - hvilket er mere, end man kan sige om førnævnte fancy produkter. I denne uge har Føtex tilbud, så de i forvejen rørende billige produkter bliver endnu billigere. Køb 2 stk. for 45 kr - ikke dårligt!Og så er der måske lidt ekstra til nogen lidt sjovere ting... Jeg er stor fan af deres bodylotion + deodorant, da de er gode og effektive produkter som gør lige præcist det, de skal og ikke mere. Lotionen er vildt god til tør vinter-reptil hud,trænger hurtigt ind og er drøj i brug. Deodoranten er der ikke så meget fis med, den virker gør den, og holder al svedlugt fra døren. Det er gode særdeles budgetvenlige produkter, meeen i forhold til ansigtscreme holder jeg nu fast i min Clinique superdefense, den KAN jeg bare ikke undvære!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar