torsdag

081009

Photobucket
Dejligt at have så meget tøj, at når man dykker rigtigt ned i bunden af skabet, så finder man igen noget frem, som man næsten havde glemt. Nederdelen er fra Acne, og er egentlig en højtaljet sag, som jeg råbrugte på et tidspunkt. Lige pt. gider jeg ikke rigtigt de højtaljede nederdele med blusen stoppet ned i, og så er de jo rart at man bare kan trække en oversize bluse ud over. Har ordnet ungernes tøj i dag og tjekket, hvad der mangler. Utroligt, så hurtigt de vokser! Godt at den lille kan overtage lidt af storebrors tøj. Dvs. det, der ikke er malet på, hullet eller smadret på anden vis. Skal til forældrekaffe i dag på min ældste søns skole. Han synes i øvrigt at det er snyd, at det ikke hedder "børnekaffe", for er arrangementet måske ikke for børnenes skyld?

Et andet guldkorn fra ham kom i sidste uge, da jeg hentede ham fra skole, efter at have shoppet Thelma-støvler. Han spurgte, hvad jeg havde købt, hvortil jeg svarede, at jeg havde købt sko. "Okay mor, men jeg synes bare at du skal vide, at når jeg bliver stor og rig, så vil jeg rejse verden rundt - helt til Tyrkiet - og så vil jeg finde alle verdens sko til dig og give dig dem!". Mit hjerte smeltede næsten. Han ved vist allerede, hvad vi kvinder vil høre... Jeg spurgte ham, hvad han da vil være, når han bliver stor, hvortil han svarede: "Det ved du da godt! Jeg vil selvfølgelig være skuespiller og så professor i min fritid!". Det er jo fint med lidt ambitioner ikke? Jeg fortalte ham selvfølgelig ikke, at det måske ville være en anelse vanskeligt at kombinere sådanne to krævende jobs i virkeligheden, men nikkede bare som om jeg var ret imponeret. Det er jeg nu også. Tænk at man kan være så heldig at få så skønne unger!

2 kommentarer:

  1. Arg, han lyder som alle tiders sejeste unge!

    SvarSlet
  2. He, det er han også, meget mere sej end jeg var i den alder:-)

    SvarSlet