onsdag

Eyecandy!

Overskrifter som denne omhandler sædvanligvist for de kvindelige bloggeres vedkommende, hede drømme om nye sko, tasker eller lignende kvindelige cravings. Synes dog, at det er på tide at ordet bringes tilbage til dets oprindelige betydning... For at I ikke skal sidde og blive alt for hotte derude, vil jeg nu lige tilføje, at jeg har valgt følgende fyre ud fra deres stil, som de jo altså skal anerkendes for på lige fod med alle tøserne, så det her ikke pludselig ender som et sexistisk indlæg med omvendt fortegn... Men altså...Med fare for at lyde som en gammel gris (idet jeg nok nærmest kunne være deres mor...næsten...) kan jeg nu ikke se bort fra, at især ham der Pelayo, som I kan se, hvis I kigger liiige under alt mit pladder her, da vist ser meget nydelig ud.. Pænt hår, cool tatoveringer og fed casual stil med et snert af "James Dean goes fashion".... Altså, det er ikke så ringe endda som en sindig jyde ville tilføje... Alle billeder er fra Lookbook.nu. Enjoy!
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket

6 kommentarer:

  1. Uh, sikke en flok pretty boys i den oprindelige betydning. Synes de er meget kønne. Tak for et lille stykke snack! ;o)

    SvarSlet
  2. Ja, og så har de fin stil, OG DET VAR JO LIGESOM MENINGEN MED INDLÆGGET, ikke sandt? Wink wink, if you know what I mean og alt det der ;-D Men nu du siger snack bliver jeg helt sulten!

    SvarSlet
  3. Kunne nu ikke lade være med at være lettere sexistisk, eller hvad man nu kalder det, da jeg så dit nydelige indlæg.. hææh. Specielt ham Pelayo er godt nok sød, og så har han også en utrolig lææækker stil. Hihi. :)

    /Helle

    SvarSlet
  4. ^sorry.... men det hjælper da også lidt på det, at de er kønne. Haha. Sov godt.

    SvarSlet
  5. Helle: Heh, han ser da også bestemt tilforladelig ud ham der Pelayo D (du kan se mere af ham på lookbook.nu, bare søg på navnet...)

    Beam; ja, det blev til nogle oreo-kiks og så på hovedet i seng. Godt jeg lavede lidt damagekontrol i motionscentret i dag:-) hav en god dag!

    SvarSlet
  6. Han har god stil ham Pelayo, har også blogget om ham før :)

    SvarSlet