onsdag

Hey Pocahontas - giv mit dit garn!

Photobucket
Jeg vil have langt hår ligesom skønheden her.
Er i den grad ved at være utålmodig, synes at mit hår gror så vanvittigt langsomt... Og bliver fristet til bare at klippe hele lortet af! Noget andet er, at jeg er stoppet med at farve mit hår, hvilket jeg ellers har gjort på fast basis i mange år. Synes pludselig at der var så meget skidt og møg i de der produkter, og desuden fik jeg alligevel aldrig den farve som jeg egentlig helst vil have, nemlig den der brune almindelige farve, som man vist stadig benævner som "kommunefarvet". Jeps, det er lige mig, det der kommunefarve, jeg ville elske at have brunt hår ligesom mine to unger. At jeg så ikke farver det længere, betyder så også at mit hår er relativt sundt! Ja, hvorfor er det nu galt? Der er det galt, at glat, asiatisk hår er SÅ GLAT, at det knapt nok kan holdes sammen af en elastik, og at sætte det op er ofte en ren umulighed, medmindre det er "fedtet" efter et par dage uden vask.... Da jeg farvede mit hår var det lidt slidt på den gode måde, hvilket både gav mere volumen og mere struktur, så det sad bare bedre! Lidt sygt egentlig... Men lige nu må jeg bare vente på at det gror ordentligt ud, og så nok også investere i en klipning af spidserne meget snart. Hvis bare ikke det var så vanvittigt dyrt at blive klippet! 4-500 kr er ret meget på en SU for en aktivitet som inkluderer lidt sladder, en kop kaffe hvis man er heldig, og klipning af nogle spidser, som ingen alligevel vil kunne se er blevet studset...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar