onsdag

I`m just not ready for this, but Karl is!

Photobucket

(Style.com)
Jeg fik lettere nervøse trækninger ved synet af de her træsko-lignende tingester, som blev vist til Chanels spring 2010 show. Jeg ved virkelig ikke... Synes altså de er grimme, men omvendt husker jeg tydeligt, hvordan jeg heller ikke just fandt leggins appellerende der for en vel snart 5 år siden, og nu går jeg nærmest ikke i andet. Kunne heller ikke umiddelbart forholde mig til de skarpe skuldre, som jeg nu også synes er ret cool og så videre... Man har jo som bekendt et standpunkt til man tager et nyt, meen lad os nu se. Noget andet er, at jeg virkelig ikke kan forestille mig at de skulle være behagelige at gå i med den der tårnhøje hæl og så ikke nogen rem eller andet til at holde den på foden. Gys, siger jeg bare.... Så begynder jeg pludselig sådan der i foråret at crave træsko - eller clogs, hedder det vel, er I velkomne til at mobbe mig på det groveste! Bortset fra det, er det nu en meget yndig og ladylike kollektion, og måske til den tid en kærkommen afløser for det lidt dystre rock chick look som jo virkelig hærger pt. og som gør, at vi måske om et halvt år er ved at kaste op over flere nitter, frynser, ruskind og læder...

3 kommentarer:

  1. Synes nu de er rigtig fede.. sådanne gad jeg i hvert fald godt have i mit klædeskab..´:)

    SvarSlet
  2. Så må jeg sige de andre sko man har set til Alexander McQueen's show var grimme.. puha :S

    SvarSlet
  3. Helle; jamen, som skrevet er jeg nok også totalt på om et halvt år, kan bare ikke lige forlige mig med det nu. Det skal så siges at de vist også viste dem i sort og DET var så lidt mere min stil, da de så lidt mere 70`er agtige ud på den fede måde...

    Rijah: Ja, men de kom jo også fra det ydre rum, ha ha! Enig, det var mere specielt end kønt!

    SvarSlet