fredag

21 & 22 oktober

Photobucket
Jeg har seriøst haft en helvedesuge på nærmest alle måder, og er bagud med ALTING. Nå, det vil jeg nu ikke belemre jer med, for nu er det snart weekend og om lidt smutter jeg ud af døren for at lege praktiske gris, og måske kigger jeg også indenom H&M for at se om de har fået den der asymmetriske t-shirt, som Sidsel viser her. Ikke at jeg mangler oversize t-shirts, men den er jo asymmetrisk, så det er jo en heeelt anden model! Pga. helvedesugen som førnævnt har jeg heller ikke lige fået postet nogen "dagens", men kan nok sige at mit outfit har været varianter over temaet; stor trøje, gamacher, læderjakke, poncho og tørklæde... Ponchoen fandt jeg i Føtex en dag for 100 kr. Det kunne jeg ikke lige stå for, så den røg med hjem. Tror det er det første stykke tøj fra Dansk supermarked som jeg har haft siden jeg var barn, men det er jeg nu heller ikke for fin til at gå i... Anyways, den er faktisk relativt varm og så er jeg vild med frynser, og det var jo en nem måde at få dem lidt ind i garderoben.

4 kommentarer:

  1. Uhi hvor du fin i poncho! Me like :D

    SvarSlet
  2. Tak for det, det er vildt dejligt at du er så god til at komplimentere, he he:-D

    SvarSlet
  3. Huhu i lige måde ;) Du kan bare la' vær med at være så lækker hele tiden! ^_^

    SvarSlet
  4. Ha, ha - under alle omstændigheder gør dine kommentarer mig ihvertfald altid lidt gladere :-D

    SvarSlet