fredag

TAK!

Photobucket
Brigitte fra "How about nooo" og Julie J. fra "Moreaboutfashionandus" har givet bloggen en award, og tagget mig til lidt spas og ballade. Jeg bøjer mig i støvet og takker mange gange - det er vildt sødt af jer og der sættes bestemt pris på anerkendelsen. Jeg får lavet mit indlæg og uddelt mine awards til mine yndlingsblogge her i weekenden, så don´t worry, jeg vil gerne lege med, har bare ikke haft tiden...

Vil også lige benytte lejligheden til at kaste lidt god karma i retningen af de faste læsere - det er enormt fedt at I gider at læse lidt med her! Generelt når folk melder sig under fanen som læsere, tager jeg også altid et kig på deres blog, hvis de har en og den ryger som oftest også på linklisten - der vel efterhånden er uoverskulig lang, men what to do? Der er jo så sindssygt mange spændende og fede blogs derude og jeg er ikke engang så velorienteret ift. udenlandske blogs endnu, så der er stadig masser af uopdaget territorie...

Og hvor er det egentlig langt ude at jeg savlede over Gavin Rossdale der i 90`erne og nu hans datter! Ok, jeg vil nok ikke gå så langt som at sige at jeg "savler" over hende - men jeg bliver ihvertfald aldrig træt af at se på Daisy Lowe og de der sovekammerøjne, altså...Der er sgu ikke noget at sige til at man føler sig lidt gammel indimellem...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar