fredag

231009

Photobucket
Snapshot af dagens - fik ordnet nogen praktiske ting og røg lige indenom den sædvanlige high street rute - byttede den store vamsede cardigan fra sidste lørdag, da jeg ikke helt har kunnet komme overens med størrelsen. Hvad der er byttet, er jo nærmest tjent (eller?), så jeg brugte selvfølgelig pengene på noget andet i Zara og Gina T. Sidstnævnte bliver måske en bedre bekendt end først antaget, fandt ihvertfald nogle ret fine ting derinde OG man kunne rent faktisk manøvre sig rundt derinde i dag - ok, var der selvfølgelig også allerede ved en et-tiden, men alligevel. Man kunne både gå rundt (i stedet for at blive skubbet rundt), prøve tøjet og få det betalt indenfor en mere end rimelig tidsramme. Måske nyhedens interesse er ved at lægge sig. Det var fuldstændigt absurd i butikkens første dage, hvordan alle de andre butikker i Århus af lignende art var lagt øde. "Alle" var tilsyneladende i Gina T.

Købene viser jeg lidt efter lidt, så der kan komme lidt "Seneste køb" hen ad vejen. Jeg har nemlig igen sat mig selv under streng shoppe-administration, nu frem til primo november hvor der jo som bekendt åbner hele to nye butikker i Århus - hurra for svenskerne, I ved nok hvem jeg mener. Det betyder så nul shopping i en måned, hvilket ikke bliver noget problem, da jeg skal skrive opgave nærmest uafbrudt de næste 2 måneder og derfor regner med mere eller mindre at gå i hi.

I aften skal vi se film med sønnike og nu må jeg hellere smutte ud til mit pasta og kødsauce igen - enhver børnefamilies redning, når inspirationen og tiden er knap...
Fortsat god fredag aften!

2 kommentarer:

  1. Lækkert outfit :) Rigtig god weekend!

    /Maria

    SvarSlet
  2. Tusind tak, det er jo ret casual, men det er jo også sådan jeg ser ud 99,9 % af tiden:-D

    SvarSlet