søndag

Blogaward


Wuhu! Tak for blog-awarden, som jeg fik fra Brigitte og Julie J.
Jeg har nu endelig fået nølet mig sammen til at sende den videre...


Reglerne for blog-legen er følgende:
-Indsæt en sang, som gør dig glad
-Send videre til så mange du har lyst til
-Skriv et par linier om disse bloggere, og hvorfor de gør dig glad


Begrænsningens kunst er overvurderet i det her tilfælde, så derfor kan jeg selvfølgelig ikke nøjes med at vælge et enkelt nummer. Følgende er eksempler på numre som bringer gode minder med sig og gør mig lidt gladere, hvilket på gode dage måske endda kunne tvinge min trætte krop ud på det dansegulv, som jeg ellers forlod der engang sidst i 90`erne. Jeg er ikke sikker på, hvor kønt det var, eller ville være på nuværende tidspunkt, men numrene minder mig allesammen om good times med sjove mennesker!





Uha, det var svært at vælge, men her er tre af de blogge som jeg ofte kigger forbi og som gør mig glad på forskellige måder. Eller lidt fattigere, hvis man fristes over evne af de fine ting der vises frem...

SidselogLasse: Jeg er ret begejstret for deres kærestepar-blog-koncept, og så ser de jo bare utroligt søde ud sammen! De poster egne billeder, dagens outfits, musikvideoer, tips om rabatter og anbefaler desuden andre blogge og websites, som er værd at kende til. Bloggen har en afslappet og venlig tone, og parret viser med deres egen stil, hvor f.eks Acne og H&M kombineres, at de er både pris-og kvalitetsbevidste, hvilket jeg jo altid synes er et plus.

Fancies: Jeg er en fast læser af Sille og Simones særdeles velskrevne blog, der med et lækkert layout giver os gode og indimellem tankevækkende billeder, musikalske indslag samt "dagens" billeder, der på fineste vis demonstrerer god smag i mine øjne. Pigerne skriver desuden altid lidt om, hvad de sysler med i hverdagen, hvad der optager dem lige nu og har desuden allieret sig med et par fyre, som indimellem skriver indlæg ud fra deres perspektiv, hvilket jeg synes er sjovt og totalt oplagt.

DelanceFashion: Jeg har fulgt Emilies blog i en kortere periode nu og kigger gerne og tit forbi. Hun er en mere end nydelig ung dame med sangtalenter og en personlig stil som spænder bredt over boho-klassisk-rock-chick og som ofte flashes til stor glæde for os. Emilie synger desuden, og ser tilmed garanteret godt ud, mens hun gør det! Kreativ er hun også, og når hun viser os nemme DIYs, får jeg(næsten) både lyst og mod på at kaste mig over nål og tråd. Også kun næsten... Er ikke sikker på hvor heldigt det ville falde ud. Har ikke rørt en symaskine siden symaskine-kørekort i 4. klasse...

Der er dog rigtig mange andre, som også fortjener anerkendelse og pæne ord med på vejen, hvilket alle vores bloglister vidner om...

Giv den videre, hvis I har tid og lyst eller bare tag det som en kompliment!

6 kommentarer:

  1. ihhh tusind tak Tellah! :D Hvor er du sød!! Er helt beæret! Tak for de mange fine ord! Ihh ville også give dig en award, men nogen kom mig i forkøbet, er så glad for din! Så du får lige en fantasi pokal ^_^

    SvarSlet
  2. Ha, ha tak for det:-D
    Jo, men det var da så lidt, får vi monstro lov at høre noget af din sang på et tidspunkt - er totalt nysgerrig....

    SvarSlet
  3. jaaa arb på det i øjeblikket :D Så håber snart der kommer noget lyd <3

    SvarSlet
  4. Tuuuuuusind tak Tellah! Det gør mig så glad, så glad, så glad. Og kan kun sige, at Fancies også er rigtig glad for Nutellah - den sejeste mor-bloggar in tha world!

    SvarSlet
  5. Vi takker mange gange for den fine award ;) Og sikke noget god musik du har lagt ved!!!

    SvarSlet
  6. Emilie; det bliver spændende så :-D
    Simone; Ha ha, mor-blogger, den må jeg lige tygge på, men tager det som en god ting:-D
    Lasse; Jamen, det var da så lidt, som en af jeres anden læsere skrev til jer, er det fedt at I er ret uprætentiøse i det, I vælger at vise på jeres blog. Det kan jeg rigtigt godt lide:-)

    SvarSlet