mandag

261009

Photobucket
Seneste køb er disse her ringe fra H&M. Tror jeg gav 100 kr samlet for alle 3 stk. Er vildt glade for dem og har allerede fået mange kommentarer om dem - de bliver i hvert fald lagt mærke til. Fandt desuden endelig et par sorte leggins med paneler. Disse her er fra Gina T. og de er også allerede et hit, idet de er rimeligt varme og så har de fine "ruskinds"agtige panelstykker på knæene.

I dag har jeg tullet rundt med en veninde, været på sygehuset og hentet børn her om eftermiddagen. Min ældste søn, som bliver 8 år til januar, siger pludselig på vejen hjem, at han da egentlig gerne vil vide, hvordan man egentlig boller.... "... for mor - du har jo prøvet at bolle 2 gange, så du må jo vide det...". Drengen må jo tro at 2 børn er lig med 2 x sex.... Ingen kommentarer. (Jo, jeg besvarede selvfølgelig drengenes spørgsmål på bedste vis, omend det er ret så svært at forklare sådan noget til børn i den alder...). Nu vil jeg ud og lave indisk kylling til los familios. Later!

4 kommentarer:

  1. Hahaha, Tellah! Tak for dagens grin! Minder mig om "Nana" og scenen, hvor hun spørger, hvad forældrene laver. "Vi boller". Morsom.

    Lækre ringe. Skal selv et smut til byen i morgen. Kan måske godt blive lidt farligt. Hm.
    Ha´en god aften.

    SvarSlet
  2. Hej. Har lige opdaget din blog og vil bare sige, at den er fed! Vil helt sikkert følge med, er ved at læse dine seneste indlæg igenne :-)

    SvarSlet
  3. Åh ja, elsker også den scene. Men hvad svarer man i virkeligheden på sådan noget, når man ikke lige har et manuskript ved hånden og også væsentligt: hvordan holder mand masken? Nå, jeg gjorde hvad jeg kunne, næste gang tørrer jeg sådanne spørgsmål af på hans far....

    Hej anonyme læser - hyggeligt at du kigger forbi og tak for rosen!

    I`am: det er de bestemt :-D

    SvarSlet