torsdag

Dagens udvalgte

Photobucket
(Topshop.com)
Egentlig rimeligt kikset, hvis man i virkeligheden gik i Topshop fra top til tå, men det er ellers lige ved at man kunne nøjes med dem, og så ville man faktisk være ret godt dækket ind på alle fronter! Måske jeg blev lidt inspireret af den megen halloween-tingeltangel nede i byen, fik ihvertfald pludselig lyst til at iføre mig de her sjove leggins, som vel må siges at have et lettere morbidt islæt. T-shirten synes jeg er for cool, og eftersom jeg tidligere har lyttet meget til især "Ill communication", så synes jeg egentlig også godt, at jeg med rette kunne bære sådan en t-shirt, selvom jeg egentlig har det lidt ambivalent med alle os, der render rundt i band t-shirts uden egentlig altid at tage os af, hvem det egentlig er vi promoverer... Hmmm, nå men jeg elsker ihvertfald farven, og den ville være cool sammen med en leo-jakke, som jeg foreløbig nøjes med at drømme om...Smider lige "Sabotage" videoen til sidst - enjoy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar