fredag

Vind Friis godter!

Photobucket
Til blogger-arrangementet for nogle uger siden, scorede jeg med livet som indsats en goodiebag indeholdende en stjerne ring fra My favorites, en stjerne hårbøjle, en pung samt et tørklæde og strømpebukser. Jeg beholder selv tørklædet og strømpebukserne - eller dvs. de går til kalendergaver, men udlodder ring, hårbøjle og pung til en af jer. For at deltage, skal du såmænd bare smide en kommentar i kommentarfeltet (selvfølgelig) og så trækkes der lod søndag aften blandt dem, der har skrevet en besked.

10 kommentarer:

  1. synes det er super fedt at du sådan deler ud af din goodiebag, det er storsindet synes jeg..
    ud over det er det en super lækker side du har, elsker at læse dine inlæg om buget, prøverummet synes det er rart at der er nogen der ar tid til at dele lidt af dem selv og det de oplever med os andre,
    ud over det finder jeg meget inspiration i din blog og jeg kommer hele tiden igen hver gang tiden er der til at surfe rundt på nettet.
    så tak for en super blog.

    -Sara

    SvarSlet
  2. Så må jeg hellere skynde mig at lægge en besked til dig! :)
    Ikke at det betyder noget for om jeg vinder de lækre ting, da det jo er en lodtrækning, så vil jeg alligevel gerne lige rose dig og din blog, som Sara så fint også har gjort det. Synes virkelig du formår at vise spændende nye køb, samt at gøre din blog personlig og sjov - det er en fornøjelse at klikke sig ind og læse med om din hverdag og dine køb og outfits.
    Jep, så fik du lige den med :) Håber selvfølgelig det er mig, der bliver trukket op af hatten og vinder!

    Hav en dejlig weekend - Anne-Sofie.

    SvarSlet
  3. Jamen, så vil jeg da liiiige lægge en besked, så jeg måske kan være så heldig at vinde :) Det ville være en dejlig ting på en lidt grå lørdag...

    SvarSlet
  4. Sikke nogle fine ting, hvor er det dog irriterende at bo på Lolland, det er bare så langt væk fra alting :/

    SvarSlet
  5. Hæhæ, dét gjorde du bare ikke?! Eller hov..jo, det gjorde du faktisk. Sødt tænkt - især når man ikke var lynhurtig (eller klog nok) til at hapse dem! ;o)
    Er også betaget af ringen. Den ser faktisk fin ud.

    SvarSlet
  6. uha, hvor hyggeligt og generøst af dig!
    Jeg elsker din blog!
    Hilsen isabella

    SvarSlet
  7. Skøn blog, jeg er bare en af dem der aldrig vinder noget så jeg må da helt klart prøve lykken nu når chancerne er så høje:)

    /karin
    fashionistaen.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Hvor sødt af dig at lave en konkurrence. Tak for en vildt inspirerende blog. Kigger forbi din blog hver dag. Hilsen Malene

    SvarSlet
  9. Skøn ting at du vil dele din goodiebag med en af os! :)
    - Victoria

    SvarSlet