fredag

Nye strømpebukser!



Jeg er ret vild med de her strømpebukser fra House of Holland, der lige nu fås for 10 pund, hvilket jeg synes er en mere end rimelig pris. Synes de er virkelig cool, især dem øverst til højre som skaber illusionen om thigh-highs. Det kunne være at det skulle være min udgave af overknee-stilen, eftersom jeg ikke har tænkt mig at stramme skinkerne ind i et par thigh-highs...Ud fra det århusianske gadebillede at dømme ser overknees ellers ud til at være det absolutte hit blandt de lokale fashionistas, men nej, jeg gør det ikke, heller ikke selvom de kan lægges op, som en ekspedient så sødt forsøgte sig. Jeg var ikke overbevist, og bliver det heller ikke... De grå leo-strømpebukser er fra den gamle punk-dronning Betsy Johnson og dem er jeg også ret hooked på. De koster dog 25 pund og er derfor ikke helt så budgetvenlige som Hollands... Find dem hos urbanoutfitters.com.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar