onsdag

Photobucket
Jeg har egentlig flere gange forkastet tanken om den der Divided ruskindsvest, men den bliver bare ved med at rumstere... Den ville jo være så satans fin uden på næsten hvad som helst.... Den ville kunne gå sammen med hoodies, lange sweatre, blomstrede kjoler, you name it, den ville faktisk kunne gå til alt i mit skab - fortæller jeg ihvertfald mig selv... Kan bare ikke forlige mig med prisen, heller ikke efter 10% rabat, eller efter den der rabatcheck fra H&M, som jeg ellers netop har modtaget. Det er STADIGVÆK mange penge for noget, som der trods alt bare står H&M i nakken på... Selvom jeg ikke går op i mærker normalt, er det i mit hovede stadigvæk bare gode, gamle H&M - og det uanset, at de har valgt at kalde det for "eksklusivt" og sætte prisen en hel del i vejret, hvilket bare betyder at det pludseligt virker VOLDSOMT dyrt. Havde det været f.eks ACNE, ville jeg nok have syntes at det var ligefrem billigt... Ja, underlige mig, men altså...Fristelsen bliver ikke mindre af, at de stadig har den i både butikker og online...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar