onsdag

Photobucket
Okay, så jeg poster ikke så sindssygt mange indlæg om tøj og designere, som jeg prismæssigt aldrig vil komme så meget som i nærheden af, men nu gør jeg altså lige endnu en undtagelse, da jeg simpelthen bare er blevet så hooked på de her leggins/bukser fra Balenciagas spring kollektion. Er de ikke bare for gennemført lækre? Jeg sidder desuden stadig og flæber over, at jeg aldrig fik fat i de der Gina T. leggins med paneler på, som Sidsel viser her, og nu vil jeg bare have dem endnu mere, da de indtil videre stadig er det bedste bud på et par budgetvenlige sorte leggins med paneler.... Og jo, har set at Gina T. har nogle andre med lak-paneler på, men nu er jeg desværre bare ikke helt så begejstret for lak.... Øv, øv øv, det kan måske lære en at slå til, når det er, og ikke vente og overveje det - herregud, det er vel det bytteret er til for...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar