onsdag

Man ved at man har for meget tøj...

Photobucket
...når man finder en sweater helt bagerst inde i sit skab, som man har købt sidste år men glemt absolut alting om. Se, det er sådan noget som ALDRIG ville ske, hvis man havde et walk in closet, ligesom efterhånden en hel del smarte tøser har.... Det ville nok skabe mere overblik over, hvad der egentlig gemmer sig derinde og man ville få brugt meget mere af det - tror jeg. Men hey, der er selvfølgelig også fordele ved at have en hukommelse som en guldfisk (dvs. 5. min. kortidshukommelse), for på den måde føles det jo næsten som at man har fået noget nyt igen, he he! Skal skynde mig at kaste en avocado-mad ned og så drøne afsted til forelæsning. Man kan jo altid håbe på at blive lidt klogere....

2 kommentarer:

  1. Orv..Den er da fin...hvordan kunne du da glemme den? Men, I hear ya! Jeg vil også have walk-in closet. Hvilket er en meget urealistisk drøm når man bor i en 2-værelses...suk.

    SvarSlet
  2. Ha, det samme her - jeg har så et halvt værelse mere end I har... Aner heller ikke hvordan jeg kunne glemme den, den var gledet ned bagved og så har den nok ligget der i næsten et helt år... Men jo, den er faktisk rigtig fin og selv J. synes at den er pæn, så det må betyde ekstra-pæn!

    SvarSlet