onsdag

Heeled trainers?

Photobucket
Topshop har for noget tid siden lavet sådan en smart funktion, der hedder "Back in stock", hvor man hurtigt kan få overblik over, hvilke varer de har fået hjem igen...
Jeg lurede på de her Able suede heeled trainers allerede sidste gang de havde dem - da de kun kostede 35£. Eftersom de blev solgt hurtigt, er det nok baggrunden for at Topshop denne gang har valgt at sætte dem til 40£. Synes egentlig det er lidt frækt, men det er de jo i deres gode ret til at gøre. Det minder lidt om nogle hypede wedges på Nelly.com, som blev sat op umiddelbart efter at de blev revet bort samt det forhold at mange bloggere i DK og Sverige nævnte dem.... Anyways, jeg er godtnok lun på dem, men mit tøjbudget tåler vist ikke flere nye sko det næste år - selvom jeg lige har fået solgt mine Jeffrey Campbell wedges og jo, denne gang er den god nok. Hurra for det!

Nu vil jeg se "Kokkekampen" med Bo Bech - elsker ALLE kokkeprogrammer, ved ikke helt hvorfor? Synes især at det er sjovt at se en kok som Gordon Ramsey gå amok og blive knaldrød i bolden af raseri, he he.... Et andet elsket realityshow som bliver set engang imellem, selvom jeg som regel glemmer det, da jeg sidder midt i en film, med snuden i en avis eller her foran computeren, er "Luksusfælden", og den ved jeg godt, hvorfor jeg ser... Det er befriende at se folk med en værre økonomi end en selv. Lidt ondt, men desværre sandt for mit vedkommende i hvertfald...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar