torsdag

Wuhu Choo!

Photobucket
Det er faktisk først i dag at jeg har kigget sådan rigtig på den kommende Jimmy Choo kollektion for H&M, og jeg må sige at det da ser ret så lovende ud. Har valgt mine favoritter her. Det er en kollektion fuld af glitter og glamour, og mange af delene vil derfor være perfekte til julefrokoster og generel festivitas her i de mørke måneder. Selv er jeg ret vild med den lille sorte kjole med similisten på, smykkerne og læderbukserne. Jeg har dog nærmest på forhånd lidt opgivet at få fat i det, da jeg tror at folk kommer til at gå ret meget amok over det her, men ok, lad os nu se. Det troede jeg også med Divided eksclusive kollektionen, hvor der den dag i dag stadig er dele i butikkerne samt online. Nu er det jo heller ikke ligefrem superbilligt, men mon ikke den alligevel kommer til at gå som varmt brød, fordi folk nok også gerne vil give lidt mere for H&M, når der samtidigt står Choo i nakken...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar