onsdag

Nude negle

Photobucket
For et par uger siden var Maria fra Garderobeskabet så sød at sælge mig hendes neglelak i nude fra Urban Outfitters. Den kom i øvrigt fint pakket ind i prikket gavepapir og sløjfer - tak for det Maria! Jeg har nu haft mulighed for at få afprøvet neglelakken. Jeg er stadig totalt begejstret for farven, min eneste anke er såmænd, at jeg synes at den er lidt svær at styre, men det er svært at sige om det er neglelakkens skyld eller mine fummelfingre...Jeg sidder dog, og får sådan en lyst til at købe en mere, bare i smoke grey, som har den der helt rigtige lysegrå farve, men helt ærligt - porto med Urban Outfitters koster 16 pund! Så tror lige jeg venter, til jeg skal have mere med... Vil af princip ikke betale mere i porto, end selve varen koster...

5 kommentarer:

  1. Ihhh hvor er den fin til dig :) Og jeg havde det lidt ligesådan med at lægge den på. Det er ikke den mest "brugevenlige" lak, men den er heller ikke katastrofal. Det er klart et punkt, hvor neglelakker adskiller sig meget fra hinanden.

    /Maria

    SvarSlet
  2. Helt enig, det er vildt hvor stor forskel, der kan være på konsistens, holdbarhed, om den "løber" osv. osv. Men synes nu den er fin til prisen og elsker farven. Endnu engang tak:-)

    SvarSlet
  3. Jeg er helt enig med i den med portoen ;) Jeg havde fundet en masse rigtig skønne neglelakke på et amerikansk site.. Og tror jeg havde puttet for omkring $30 i kurven.. og så ville de har $45 for at sende det... ja glem det :(

    SvarSlet
  4. Det er jo helt ude i skoven, ja... Og underligt at de ikke differentierer lidt mere ligesom f.eks ASOS gjorde det på et tidspunkt...

    SvarSlet
  5. Den er altså også virkelig lækker den farve!
    Vi kan evt. gå smmen om en bestilling på et tidspunkt, hvis det er :-)

    SvarSlet