onsdag

Depend on this!

Photobucket
..Eller dvs. jeg ved faktisk ikke hvor god den her neglelak fra Depend nr. 170 er (jeg er Depend debutant!) men umiddelbart var den forbløffende nem at påføre, konsistensen var god, og så har jeg længe ledt efter sådan en grå eller blå farve og den her er jo lidt begge dele:-D Eneste umiddelbare minus var dog den ufatteligt gennemtrængende kemiske lugt - jeg sværger, tror sgu jeg blev lidt skæv af det.... Kan da lige give en status på den om nogen dage for at sige lidt om holdbarheden - men omvendt, man må nok ikke forvente alverden af en bette neglelak til 25 kr. Jeg købte den i dag i Matas og det foregik nogenlunde sådan her: Jeg kom løbende ind ad døren og hapsede den første den bedste ekspedient - "jeg skal have en grå eller en blå neglelak og det skal gå tjept - nej, duer ikke, duer ikke - jeps, den nupper jeg (30 sek. senere...) Absolut lynshopping - hvilket selvfølgelig har sine fordele, for så når man ikke at overveje om der egentlig ikke var andre ting, man liiige havde brug for...

Ellers har jeg ikke så meget at sige, har lynende travlt for tiden med at lege husmor/studerende på fuldtid med to shitty opgaver hængende over hovedet. Det er så også derfor at jeg ikke lige kan blogge så meget pt. som jeg egentlig ville, da det bliver prioriteret sidst - også fordi at blogging jo helst ikke skulle gå hen og blive sådan en "sur" pligt, så går det sjove jo lidt af det... Så nu ved I, hvorfor der ikke længere er opdateringer tre gange om dagen - ok, 3 gange om dagen har nok også været at overgøre den... Smutter igen, skal ind og se resten af kokkekampen...
Edit: Jeg fjernede neglelakken efter ca. 4 dage og da var den stadig nogenlunde pæn - der var kun lidt at se på neglekanten, hvilket vel også er at forvente efter 4 dage, så vil gerne anbefale Depend - ligesom alle de andre, der lige smed en kommentar! Den er mindst lige så god som de andre fra Gosh, Maybelline og L`oreal - og så er den billigere og har flere vilde farver i sortimentet!

8 kommentarer:

  1. Jeg har kun gode erfaringer med depend, de holder virkelig godt. Elsker den blå farve, hvilket nr. er det??

    SvarSlet
  2. http://soleypiculell.blogspot.com/
    Jeg har også lige postet et indlæg om depend, samme farve. Det er simpelthen også en skøn farve.

    SvarSlet
  3. Hej, det er nr. 170. Indtil videre holder den fint og var ihvertfald positivt overrasket over konsistens mv. Soley; jeg tager et kig:-D

    SvarSlet
  4. jeg har stor forbruger af depend neglelak, de holder ikke vanvittig længe men de er simpelthen så nemme og hurtige at få af og på så det gør ikke noget for mig.

    -jeg bruger dem også i mit job som makeup artist og stylist og der fungere de specielt fint, især da de jo er så billigere at man kan prøve farverne af:)

    /karin
    fashionistaen.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hej Karin, tak for din kommentar - rart at høre noget fra en som ved lidt om det:-D
    Det fede er netop at de nærmest har alle farver og så kan man prøve dem af uden at skulle kaste 160 kr efter en som man måske bliver træt af efter kort tid...Jeg er ihvertfald hooked!

    SvarSlet
  6. Depend er en kanon neglelak! Jeg har brugt den i maaange år nu til min kronisk sorte negle og den har aldrig skuffet mig! (Faktisk har jeg aldrig tænkt over at den hed depend før nu, men kunne genkende flasken :P

    SvarSlet
  7. Hej Lea, tak for kommentaren, jeg er også blevet fan nu! Fin blog du har!

    SvarSlet