torsdag

Lidt mere til ønskesedlen...

Photobucket
Måske er det bare et udtryk for at jeg savner sommer og varmere tider, eller også er jeg bare stadig vild med den nærmest eviggyldige sammensætning af yndige kjoler, grove smykker og sko/støvler. Og minder den der blomstrede kjole ikke lidt om Acnes Bella (Jo, især hvis jeg nu havde vist den bagfra - den har nemlig "snoninger" på ryggen ligesom Acne skønheden...) og den hvide blondekjole kandiderer jo nærmest til at kunne være en klassiker i skabet? Sidst men ikke mindst er jeg ganske betaget af jakken med de små læder-lapper - hold da op, den er vild! Og den ville være perfekt til ALTING! Alt er fra Topshop.com - dog undtaget øreringene som er fra House of Harlow og kan købes over asos.com. Uhm, hvem der bare var både yndig og rå på den der helt rigtige stil-skizoide måde! Hav en god dag!

2 kommentarer:

  1. Årh, hvor er den fantastisk, den blomstrede kjole Min Acne Bella er nok det bedste køb jeg har gjort i år - den redder enhver tøjkrise :D er stadig på udkig efter den blomstrede af slagsen, men printet på Topshops er da så meget finere! :D Tak for tippet; nederen at jeg lige har bestilt fra Topshop igår :b

    SvarSlet
  2. Ej, hvor ærgerligt, men den er nok ikke så sæsonbetonet/hypet, så mon ikke den også er der næste gang du skal bestille noget...? Jeg er godtnok også vild med den, men den måtte nu gerne have haft ærmer til sådan en frossenpind som mig.... Men altså den der læderjakke - den kommer jeg sgu til at drømme om i nat!

    SvarSlet