torsdag

051109

Photobucket
I dag flasher jeg for en gangs skyld ikke hele korpusset - det vil jeg forskåne jer for, da jeg kort og godt ligner lort efter dage med sygdom og alt for lidt motion til at peppe mig op. Nå ja, apropos motion - er sur på Equinox for at have ladet sig opkøbe af Fitness world. Fra d. 1. december skal jeg til at smide månedlige 230 kr for at træne, hvor jeg ellers har haft det der "kommer du, så betaler vi" abonnement, hvor jeg en gang tilbage i juni md. betalte 999 kr for at blive meldt ind, og så ellers ikke skulle betale mere, såfremt jeg kom minimum hver 7. dag. Et halvt år efter ændrer de så medlemsbetingelserne fuldstændigt - typisk! Som J. siger, kunne jeg da også bare spænde et par løbesko på, og så tage en frisk og opkvikkende tur ud i det i øjeblikket isnende blå/grå/sorte lortevejr, men altså hvem fanden har lyst til det lige nu???? Så hellere stå på et løbebånd og lytte til musik eller glo på VH1. I øjeblikket har jeg dog ikke rigtigt kræfter til nogen af delene....Lige nu synes jeg faktisk, at det er umanerligt hårdt alene det, at jeg skal gå hele to blokke for at hente den mindste lige om lidt, og så har jeg derudover vild trang til varm kakao og flødeskum...Det ville så betyde, at jeg ville skulle bevæge mig yderligere et par blokke hen til lokalkøbmanden, og så går det jo alligevel ikke, da jeg jo ikke bare kan fylde lillemandens mave med kakao, når han skal have aftensmad lidt senere...Suk... Livet er hårdt, når man craver kakao, og mest af alt bare har lyst til at rulle sig sammen i fosterstilling foran fjerneren...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar