torsdag

Svensk budget - for en gangs skyld ikke H&M!!!!!!

Photobucket
Jeg elsker at falde over nye webshops og stødte lige på denne her modekungen.se, som var nævnt på flere andre blogs. Kiggede lige hurtigt og jeps, umiddelbart har de mange fine ting og til særdeles rimelige priser, så shop I bare løs, så sidder jeg her og gør mig hellig imens. Har nemlig ikke shoppet siden jeg købte guldtoppen fra H&M. Ja, ja ved også godt at det kun er hvad - en uge siden eller sådan, men normalt har jeg tit brugt mit shoppebudget indenfor den første uge og denne gang ser det ud til at holde. Sygdom og eksamensopgaver hjælper åbenbart lidt på det, så er der hverken tid eller energi til at shoppe...

3 kommentarer:

  1. Ja, ikke? Synes især godt om støvlerne nederst til venstre.... God weekend!

    SvarSlet
  2. ja de støvler er godt nok fede! Og toppene <3

    I lige måde :D

    SvarSlet