torsdag

Strømpebukser med rabat!

Photobucket
Flot - jeg nåede lige at sidde og spille hellig i går over at jeg endnu ikke har shoppet denne her måned - for så 5 min. senere at trykke "køb" til disse her zebra-tights fra Dorothy Perkins, som jo i øjeblikket (efter tip fra Brigitte), kører med 25% rabat på alle deres varer. Det var så hvad jeg vælger at kalde for et "nødvendigt" køb, da jeg har ledt efter lige præcist sådan nogen her, siden jeg missede dem som H&M på et tidspunkt havde. Har aldrig handlet hos Dorothy før, men deres priser er ihvertfald mere end rimelige. Strømpebukserne her koster 6 £, så bestilte lige et ekstra par i både S og M, da jeg jo ikke ved hvor store de er, og idet der jo var RABAT! Jeg mener, at billedet er fra Elin Klings blog - er desværre ikke sikker, da jeg bare havde gemt det uden navn for lang tid siden...

2 kommentarer:

  1. Hehe - Så håber jeg du kan passe dem i S - så kan jeg nemlig overtage de andre ;-)

    SvarSlet
  2. Ha, ha - du har rigtigt regnet den ud der hva`? Det kan sagtens ske, for sender dem ihvertfald ikke tilbage og betaler porto for det...

    SvarSlet