fredag

Nye hits hos H&M

Photobucket
Der er nu igen nyheder på H&Ms webshop - er lidt betaget af den der gulddragt, men tror nu næppe at jeg ville få den brugt, men til den rette person synes jeg den ville være ret fantastisk. Er også ret begejstret for de sorte heels med slangeskindsprint under foden. For at se nærmere på godterne - klik her! Vil dog lige tilføje at det er tvivlsomt om man kan nå at få varerne før evt. julefrokoster, var lige inde og klikke lidt rundt og flere af de her varer er først til levering i december uge 51... H&M altså... I har godtnok verdens længste leveringstider...

2 kommentarer:

  1. Hatten er virkelig skøn.. Hvordan laver du egentlig dine collager?
    /Helle

    SvarSlet
  2. Det synes jeg også - ikke lige min stil, men derfor er den stadig skøn! Jeg laver mine collager i Photoshop - det er supernemt, hvis man lige har prøvet det et par gange!

    SvarSlet