fredag

Dresses & boots!

Photobucket

Tjah, ved så ikke om de alle tre kan benævnes som "skater dresses" men har set mig ret meget lun på kjoler med lidt vidde i skørterne. Synes det ser superfint ud teamet op med de sædvanlige grove boots og her i vinterperioden en stor og vamset cardigan - som jeg btw fortsat mangler den helt rigtige af. Min personlige favorit er den blomstrede yderst til højre. God damn, den har været tæt på at ryge i indkøbskurven et utal af gange....
Kjole til venstre og højre er fra Topshop og den i midten er fra ASOS. Alle støvler fås hos ASOS.com.

3 kommentarer:

  1. Uh, den første kjole er fin - frygter dog lidt jeg vil se nærmest gravid ud i den med den skæring og alle de læg...

    /Mette

    SvarSlet
  2. Jeg leder også efter den rigtige blomsteret kjole - gerne vintage til at sætte sammen med et par boots :-)

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Jeg er bare HOOKED på den sorte blomstrede fra Topshop. Håber den stadig er der efter den 1.

    :-D

    SvarSlet