torsdag

Godt lakket til!

Photobucket
Så kom de fine lakker fra Essie, som jeg købte over Ebay. Hurtig forsendelse - dog lidt underligt at jeg købte dem af en engelsk sælger og betalte i engelske pund, men de blev sendt helt fra USA. Lidt træls hvis de var blevet nuppet i tolden... Nå, sælger havde selvfølgelig også nedskrevet værdien en del, så det var nok for netop at undgå moms oveni til mig. Den grønne er overraskende fin (når jeg skriver overraskende er det fordi at jeg godtnok ikke havde regnet med at den ville være mig) og er bare perfekt til at peppe sort og gråt tøj op med. Den blå er tjah, bare blå - ikke så mange dikkedarer der. Den lyserøde "rock candy" er jeg til gengæld ret skuffet over. Havde nok forventet at den var mere lyserød i det og den ligner mest af alt enhver anden MEGET nude neglelak. Nu gav jeg den selvfølgelig også kun et lag, men alligevel. Den ligner de to andre jeg har fra billigere mærker, lidt kedeligt.

Min yngste søn har hele dagen været i dyb undren over, hvorfor jeg havde så mange forskellige farver på neglene, så nu må jeg hellere få det fjernet.... God aften! Vil smutte ind foran fjerneren til en meget, meget syg og dårlig kæreste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar