tirsdag

1. december !!!!

Photobucket
En hurtig "dagens" som dokumentation for at jeg stadig er her! Jeg må bare ikke være her. Skal stoppe mig selv flere gange om dagen for ikke at gå ind og tjekke blogs osv. Jeg skal jo bruge tiden fornuftigt på at skrive opgave... Som i øvrigt driller - jeg er lidt der i skriveprocessen, hvor jeg egentlig har skrevet en masse, men hvor jeg er begyndt at tvivle lidt på den røde tråd....Mit problem er altid at begrænse mig og det der med at "kill your darlings" - det gør bare ondt hver gang. Ikke så godt. Derudover har jeg været ramt af en masse knas på privatfronten på flere måder, hvilket også har været med til at fjerne det der berømte FOKUS. Jeg vil ikke hælde mere vand ud af ørerne nu, bare bede jer om at være tålmodige. Jeg vender tilbage for fuld styrke efter nytår og har så tænkt mig at spamme jer med indlæg en masse til den tid! God dag til jer alle - nu vil jeg holde frokostpause med det nye Costume... Ikke dårligt ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar