mandag

071209

Photobucket
Et billede fra i går, søndag, som jeg ikke nåede at poste. Jeg er stadig glad for min Moschino taske, men jeg skal have den repareret i remmen, da jeg ødelagde den til en koncert, hvor jeg lige skulle være smart og hoppe over et hegn!?!? Det sker sgu altid... Når jeg bliver bare den mindste smule fuld, begynder jeg at opføre mig som en ninja - og det går galt hver gang! Måske fordi jeg i virkeligheden IKKE er en ninja med omnipotente kræfter, men bare en simpel husmor, der forsøger at forcere et hegn i høje hæle. Remmen hang fast i hegnet og blev simpelthen revet over. Jeg var grædefærdig. Især fordi jeg kan se på Ebay, at der rigtigt er kommet gang i salget af Moschino tasker, så det er ikke bare sådan lige at finde en ny en i et rimeligt prisleje. Lige nu klarer jeg den ved at binde en knude på remmen, men det er jo kun en midlertidig sølle løsning.... Er i gang med at lave mig en god kop latte, så jeg kan klare et par timers opgave, og så trænger hytten vist også til en omgang med støvsugeren. Den tager jeg lige lidt senere. Hav en rigtig god dag :-D

2 kommentarer:

  1. Hej. Vil høre om du kan hjælpe mig med, hvordan jeg retunerer hos Topshop? Skal den label(hvor der står return number og min adresse), som er sendt med tøjet, sættes udenpå pakken, eller bare indeni pakken? Synes ikke helt jeg kan læse mig frem til det.... På forhånd tak.
    God opgave-skrivning til dig!!

    SvarSlet
  2. Hej, det er lidt tid siden jeg har returneret noget, så skulle da lige tænke lidt...

    Selv plejer jeg at gå ind på hjemmesiden og "create af refund". Se nedenstående - ellers skriv igen:-D

    Håber det var forståeligt!


    "Alternatively, log in to your account and select 'Request a return' from the 'My Orders' section. Click the order number containing the items you want to return and follow the 'Create return' link next to the order number. Please select the items you wish to send back to us with a reason for each. Once you click the 'Create Return' button you will be given a unique Returns Authorisation Number. Write this number along with your name and address in the areas provided on the freepost returns label. Peel off the prepaid label that comes with delivery, stick it to the parcel and post it to us so that we receive it within 14 days of delivery. International customers will not receive a pre-paid label and are required to return unwanted orders at their own cost."

    SvarSlet