søndag

Damn...



Pludselig fortryder jeg, at jeg ikke købte de der H&M støvler med spænder, som var i butikkerne for noget tid siden og som egentlig ligner de her Gardenia-basser ret meget... Har jo desværre ikke lige 1.200 kr der står nye støvler på, selvom de ellers ville være temmelig perfekte til alt i mit skab - og så er det for en gangs skyld noget UDEN kilehæl, hvilket vel kunne være nærmest nyt og forfriskende. Øv, at de ikke er på tilbud hos Debell.
50% rabat kunne næsten have retfærdiggjort et køb. Næsten.

4 kommentarer:

  1. 50% kunne helt sikkert retfærdiggøre det. Jeg elsker bare de basser og det er sgu for dårligt der ikke er lavet flere billigere alternativer.
    -men helt ærligt havde de nok ikk været så lækre som Gardenias:)
    /karin
    fashionistaen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Netop, købte ikke de der fra H&M fordi de skar mig ind i anklen og sad dårligt, og selvom man gerne vil "spare" penge, så kan især fodtøj altså også blive FOR billigt (= dårligt)....Men ja, jeg er godtnok også hooked på dem, men det sidste jeg mangler er vitterlig sko. Og slet ikke sorte sko:-D

    SvarSlet
  3. Ihh det burde være ulovligt at prissætte sko til over 1000kr! Nøj det ville være godt :p

    SvarSlet
  4. Ha, ha helt enig! Og så er vi jo ikke engang oppe i den helt dyre klasse. Tænk på dem, der gladeligt lægger 3.000 kr for et par enkelte sko! Ved ikke om jeg er mest misundelig eller bare undrende overfor at man kan have råd til det...

    SvarSlet