mandag

J Dauphin - me love you for a long time!

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Jeg er klart mest tilhænger af at vise jer tøj, sko og accessories som er indenfor min egen (SU)rækkevidde, men vil nu også bare engang imellem give mig selv lov til at drømme lidt.... Og her taler vi ikke couture- cravings, men bare sådan i mellemklassen - det niveau, som de rigtigt rige vel nærmest kan betegne som deres budgetshopping!?!?! Havde jeg pengene ville jeg købe (nærmest) alt fra J Dauphin, som jeg virkelig synes kører (rock chick)stilen rigtigt godt. Kan købes hos YouHeShe, hvis man som studerende er villig til at leve 2 måneder på havregrød og intet andet. Resultat = fattig og tynd, men fucking velklædt....!

2 kommentarer:

  1. Arh, det er derfor, der er så mange fashionistaer, der er så tynde! De har ikke råd til mad... ;) Det er slet ikke fashion at være tynd, men følgerne af at købe alt det lækre tøj.

    SvarSlet
  2. Ha, ha ja, det må klart være en del af grunden...! Skulle jeg vælge ville jeg nok hellere være tyk og rig, he he....

    SvarSlet