lørdag

De sidste køb

Photobucket
Her er de sidste køb jeg gjorde med det gavekort, hvor jeg købte en del i H&M og indløste resten til køb af goodies i Monki/weekday. Så har jeg godtnok også lagt min del hos de svenske giganter. Sort/hvid t-shirt fra Monki, stribet box tee fra Weekday og ternet bomuldsskjorte fra H&M (ejer kun 2 skjorter som ikke er oversize, så det var tiltrængt!). Åh ja, og angående de der H&M ruskinds-peeptoe- tingester som jeg skrev henført om i går, så blev de mine i dag (byttede H&M oversize ternet strik) og tror måske, jeg snuppede det sidste (foreløbige) par i H&M lilletorv. Glæder mig til at kunne bruge dem, når sne og salt er væk. Nu skal jeg se "Kærestesorger" på DVD, man er vel århusianer, øh nej, det er man så egentlig ikke, men kan ihvertfald meget godt lige ham der Malmros.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar