fredag

Vidste du...

Photobucket
... at Thelma åbenbart har en fræk lillesøster?? Jeg vidste jo godt, at hun havde en langlemmet stilet storesøster, men kendte ikke denne model før jeg stødte på hende på Trendsales. Jeg kunne ikke stå for hende, ved jo hvor godt hun behandler mine fødder, så jeg hapsede hende straks for de penge jeg havde stående derinde - i øvrigt til en rigtig god pris, taget i betragtning af hvor fin standen er.

Åh ja, den kære Trendsales, jeg har det godt nok ambivalent med den side efterhånden. Plejede at elske den for alle de muligheder, der var for at komme af med fejlkøb og for at finde nye og gamle godter... På det seneste er jeg dog blevet lidt træt af det. Det kan være lidt af en kedelig tidsrøver at skulle sælge noget derinde, for hold da op, hvor kommer der mange spørgsmål - også selvom der på mine annoncer altid følger en længere stil med ift. at opgive mål, stand bla.bla.bla.... Netop for at undgå 117 spørgsmål. Andre klassikere er, når folk smider et bud, hvorefter de forsvinder fra jordens overflade.... Har desuden flere gange prøvet, at folk ikke liiige har fået sendt det, jeg har købt af dem, fordi deres tante/kusine/hund/pony/guldfisk er blevet ALVORLIGT syg, hvorfor de ikke har haft tid. Altså! Sig det dog som det er - uanset om det handler om at trække bud tilbage eller ikke have tid til at sende, i stedet for alle de der (sø) forklaringer. Det værste er jo, at der går lidt "Peter og ulven" i det, og til sidst tror man nærmest ikke på nogen derinde. Nå ja okay, lad mig lige sige, at man altså ikke skal lade sig afskrække af alt det, jeg har skrevet. For det meste er det fine handler man kan gøre sig som f.eks Thelma her. Hun bliver god til det lidt varmere vejr til kjoler og lange cardigans... Og... Troede aldrig de ord skulle komme over mine læber, men tror måske at jeg har nok (sorte) wedges nu!

6 kommentarer:

  1. Ha ha hvor er de megaflotte! Altså hvis du har for mane sorte wedges, så skriv lige, for jeg mangler et par :-)

    SvarSlet
  2. He, he det vil jeg gøre, hvis det er :-D
    Er også glad for dem, det bedste er næsten at de er så fantastiske at gå i.

    SvarSlet
  3. Hey!:-)
    Hvor jeg dog elsker din blog!
    Får helt vildt meget inspiration af dig:-)
    Vil helt sikkert følge dig!
    Og hvor er du en sej mor til 2:-)

    http://choicewithnoise.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Hej Cecilie!
    Tusind tak for de søde ord, jeg tager også lige et kig på din blog, den kender jeg vist ikke...
    ;-)

    SvarSlet
  5. Hvor er de FEDE!

    Forresten - super fin blog!

    SvarSlet
  6. Tak:-D

    ...Og de er bare vanvittigt nemme at gå i, så kan anbefale Thelma modellen fra Vagabond...

    SvarSlet