onsdag

What I need is a good defense...

Ligesom Scarlett Johanson ser hun måske nok blid (og næsten skrøbelig) ud, men hun har en rå og stærk stemme, som umiddelbart kommer lidt bag på en - lækkert nummer af ældre dato som jeg stadig vender tilbage til engang i mellem. Sangen handler om at hun har opført sig dårligt overfor en fyr. Nu er mine tider med sådan noget rimeligt vel overstået, men tror det værste jeg har gjort, var at være utro, og også at lave den der med at ville have en eks-kæreste tilbage i det øjeblik, han fandt en ny, for så efterfølgende at dumpe ham kort tid efter... Det skal understreges, just for the record, at det ikke er med min kæreste (og far til mine børn) at sådanne forkastelige udskejelser har fundet sted...!

Hvad med jer - har I nogensinde lavet en rigtig sviner ift. en fyr? (Det er tilladt at være anonym, he he...)

2 kommentarer:

  1. Dejlig sang... Fiona Apple er en af mine yndlings sangerinder!
    Mon ikke alle har opført sig grimt i parforhold? Jeg ved i hvert fald at min eks før min dejlige mand led meget under mine...øhm... overbevisende talegave og gode ideer i mine teen-år ;)

    SvarSlet
  2. Jo, tror også de fleste har lavet noget skidt på et tidspunkt, men heldigvis bliver man da lidt klogere (og ældre) - hurra for at blive ældre, det er ikke altid det værste!

    SvarSlet