onsdag

Tern, læder og en bekendelse om (igen) at ændre mening!

Photobucket
Flere køb fra min lille shoppingspree... Jeg var vild med sweateren i prøverummet, men da jeg kom hjem med den, var jeg pludselig ikke så begejstret længere. Spurgte mig selv om den tilfører noget nyt til mit andet tøj og næh, det kan man ikke sige at den gør - ud over at den er ternet... Så den ryger retur til butikken snarest muligt.

Læderarmbåndet fra Monki beholder jeg dog. Synes det er ret fint, at det ligner en hel masse tynde, separate armbånd, men at de i virkeligheden holdes sammen af nogle tryklåse. Jeg synes i øvrigt, at armbånd altid tilfører noget nyt, og når jeg virkelig bliver glad for et bestemt smykke, går jeg med det konstant. Det kunne meget vel gå hen og blive tilfældet med det her armbånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar