onsdag

Army of me

Photobucket

(Caroline.feber.se, Urbanoutfitters.com)
Nogen gange er hun bare for irriterende hende der Caroline:) Jeg har nu gået i flere år og manglet den der helt perfekte army-jakke, som jeg rent faktisk havde fundet, for senere at miste den igen. Jeg ved stadig ikke, hvordan det lykkedes. Men jeg skyder skylden på alkohol. Nu, når smækre Caroline så viser sig i en army-jakke, vil alle lige pludselig have en igen, så hvis/når det lykkedes mig at finde den helt rigtige, er jeg ligesom på forhånd reduceret til en copycat! Nå, who cares - og hvem er i øvrigt original, når det kommer til stykket? Ihvertfald ikke mig! Havde købt jakken nederst til venstre sidste år, som er fra U.Os Renewal-linje. Den var desværre for stor, så nu holder jeg skarpt øje med alt der bevæger sig på army-fronten pt. Og nej, nåede ikke at klikke Topshop army-jakken hjem, før den blev udsolgt. Kom nu Zara og H&M - ind i kampen med jer! Find alle de viste jakker her - og btw - tror Carolines er den nederst til venstre, skulle I være interesseret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar