onsdag

Onsdag

Photobucket
Tror godt nok at det er længe siden, at jeg har været SÅ ugidelig som i dag. Lejligheden ligner et bombet... Jeg har 1000 småting, jeg egentlig skal nå her inden afhentning af unger, og selvom jeg frisk og fro afleverede børn kl. 8 i morges, har der ligesom lagt sig en "dyne" henover mig nu af træthed og manglende energi. Gassen gik lidt af mig, efter at have lavet de indlæg i morges og efter at have ordnet vasketøj, gaaab...Vil tage en ting ad gangen nu og først og fremmest riste noget brød til en avokadomad, lave kaffe, hente avis og så stene lidt med det, inden jeg tager en lynoprydning og en lyn-træning. Ok, det sidste er vist ret ambitiøst, men SKAL og MÅ simpelthen igang med det træning igen. Jeg kan seriøst snart ikke holde det ud mere, skal bare bevæge mig og det skal være NU:)

4 kommentarer:

  1. avocadomadder er jo virkelig noget af det bedste der findes, mmm :)

    SvarSlet
  2. HØRT! Havde ingen rejer i dag, men det smagte godt alligevel! Tror jeg kunne leve af det:)

    SvarSlet
  3. Nåede du mon det hele? Fint outfit i øvrigt:)

    SvarSlet
  4. Ikke helt, men næsten...:) Og tak skal du have!

    SvarSlet