torsdag

Coon pants

Photobucket
PhotobucketPhotobucket

I sidste uge tilbragte jeg noget nær en halv dag med at prøve forskellige vintage-læderbukser rundt omkring i de århusianske genbrugsbutikker og second hand stores. Ledte efter nogen til at lave om til shorts, nu jeg jo selvfølgelig var alt for langsom til at nå at nuppe dem, som H&M lige har sendt ud for en uge eller to siden. Jeg havde heller ikke heldet med mig her. Fandt flere, som var lige i øjet, men enten var de for stramme i lårene eller rundt i taljen. Hvem der for fanden bare stadig havde en hvepse-talje som en 15.årig... Eller 2.000 kr til de her læderbukser fra Friis Co... Som da i øvrigt er alt for fede (og for dyre...) til at blive klippet til shorts... Skulle det friste er der vist stadig en rabatkode fra CharlotteD som hedder "Blogger10" og som giver 10% rabat frem til d. 4. april.

Nå, nu vil jeg til noget så spændende som at gøre rent i hytten. Drenene er på påskeferie hos bedsteforældrene og J er på belejlig vis forsvundet ud af huset, så nu er det vist tid til lidt heftig påskerengøring. I morgen aften skal vi en tur i studenterhuset (også selvom vi er laaangt over gennemsnitsalderen på lige præcist det sted...) til releaseparty hos "Bumsestilen" og i weekenden tager vi så hjem til forældrene og vores børn og holder lidt familiehygge. Det var så den påske:)

4 kommentarer:

  1. Eej, jeg ville virkelig også gerne eje et par lædershorts! God jagt ;)

    SvarSlet
  2. Hej Anna, du bor i Århus ikke? Så ville jeg altså tage i So ein ding, hvis jeg var dig. Du er tyndere end mig, så du ville sikkert kunne finde noget der, som kan laves om til shorts:)

    SvarSlet
  3. Har du ikke kigget i Dengang? :) Der synes jeg de havde en masse lædershorts!

    SvarSlet
  4. Jeg nåede desværre ikke i "Dengang", men det vil jeg prøve næste gang så:)

    SvarSlet